ÜYELİK
MENÜ

Osman Akoğlan

Serbest Muhasebeci Mali Müşavir

Keçiborlu / Isparta

Osman Akoğlan Hakkında

1963 Yılında Isparta İli Keçiborlu İlçesinde Doğdum.E.İ.Tic.İlimler Akademisi  Afyon Mali Bilimler Fakültesini 1985 Yılında Başarılı birşekilde tamamladıktan sonra 1986 Yılında Kendi Muhasebe Büromu Actım 1992/2017 Yılılarında Keçiborlu Belediye Mali Hizmetler Müdürü Olarak görev yaptım. Memuriyet hayatım Boyunca Muhasebe Büromu Eşim ve Ortağımla beraber yürüttüm 2017 Temmuz ayında Memuriyet hayatıma Emekli olarak sonlandırdım.Tekrar Serbest Muhasebecilik Mali Müşavirlik Hayatıma geri döndüm.Halen Sermest Muhasebeci Mali Müşavir olarak hayatıma devam etmekteyim. Ofisimizde aynı zamanda Sigorta acenteliği faaliyetlerinide yürütmekteyiz.

VERDİĞİMİZ HİZMETLER

SERBEST MUHASEBECİLİK MALİ MÜŞAVİRLİK HİZMETLERİ -SİGORTA ACENTELİĞİ -MAHALLİ İDARE BELEDİYECİLİK HİZMETLERİ DANIŞMANLIĞI

3568 Sayılı Serbest Muhasebecilik Ve Mali Müşavirlik Kanunu Gereği;

A-1)Ticari İşyeri Mali ve Hukuki Acılış Tescil ve Kayıt İşlemleri 

2)İşyerlerinin SGK,Belediye,Ticaret Ve Esnaf Odaları Kayıtları Dosya acılması 

3-İşyerlerinin Mali Defter Ve Beyannamelerinin Düzenli Olarak Yasal Mevzuata uygun olarak düzenlenmesi İlgili Makamlara Verilmesi

4)İşyerlerinin Yasal Defterlerinin Tutulması işlenmesi Muhasebe Standarları ve Muhasebe Usul ve Yönetmelik Hükümlerine göre icra etmekteyiz

4/1-İşletmenin gelir ve giderlerini ilgili defterlere kaydetmek.

4/2-İşletmenin üzerine düşen vergi beyannamelerini düzenlemek.

4/3-Yeni kurulan ve hali hazırda devam eden işletmelerde muhasebe sistemleri kurmak.

4/4-Kurulan muhasebe sistemlerini geliştirmek.

4/5-Mükelleflerinden gelir ve gider faturalarını toplayarak muhasebe programlarına/ elektronik defterlere işlemek.

4/6-Her ay sonunda bordroları hazırlayarak mükellefe göndermek.

4/7-Her ay sonunda banka mutabakatlarını yapmak.

4/8-Girmiş olduğu kayıtlara göre bilanço, gelir tablosu gibi mali tabloları düzenlemek.

4/9-Vergi beyannamelerini hazırlamak ve elektronik ortamda onaylanarak tahakkuk fişlerini almak.

4/10-Tahakkuk fişlerini mükelleflere göndererek verginin ödenmesini sağlamak.

4/11-SGK ile ilgili işe giriş/ işten çıkış/ aylık hizmet bildirgesi gibi bildirgeleri hazırlamak ve elektronik ortamda onaylamak.

4/12-Mükelleflerine muhasebe ve vergi konuları hakkında danışmanlık yapmak.

4/13-Vergi, fon, gecikme faizi ve ceza işlemlerindeki uyuşmazlıkları çözümlemek.

4/14-Sermaye artırımı, KDV iadesi gibi çeşitli özel amaçlı tespit raporları yazmak.

4/15-Kuruluş işlemlerinin yanı sıra birleşme, bölünme, devir, tasfiye gibi işlemlerde mükelleflere yardımcı olmak.

4/16-Adres değişikliği, faaliyet değişikliği gibi işleri yapmak.

4/17-Genel kurul toplantıları için gerekli evrak işlerini yapmak.

4/18-Vergi İdare Mahkemeleri ve adli yargıda, sermaye artırımı ve bankalara sunulan bilançoların incelenmesi ve benzeri konularda bilirkişilik yapmak.

4/19-Muhasebe evrakları ve finansal tablolar üzerinde çeşitli incelemeler ve denetimler yapmak.

4/20-Mesleki bilgi ve Tecrübemizle İlgili konularda yazılı görüş bildirmek, rapor düzenlemek

B-FİNANSAL HİZMETLER

1-İşletmelerin Kosgeb-Batı Akdeniz kalkınma Ajansı-Kırsal Kalkınma Proje ve Finansal Yatırımve Kredilendirme İşlemlerine Danışmanlık yapmak

2-İşletmelerin Özellikli  ve Teşvik yatırım proğramlarını yürütmek

3-Yatırım İndirimi ve Hibe Destek proğramlarını yürütmek

C)ULAŞTIRMA HİZMET SEKTÖRÜNDE 

1-D4-D2 Belge alımı Ve Kara Ulaştırma Bölge Müdürülüğü Dosya takibi yapılır

2-Ulaştırma Bakanlığından; Nakliye ve Yolcu taşımacılığı F1 ve T belgesi İş ve işlemlerini yürütmek

D)SİGORTA ACENTELİĞİ 

1-Ulusal Tüm Sigorta Şirketleri İle Bağlantılı Yetkili acentelik Hertürlü Sigorta police temini ve Sigortacılık işleri yapılır

2-Sigortacılık sektöründe Danışmanlık yapmak 

3-Sigorta şirketleri ile olan proplemlerde iş takibi yapmak 

E)MAHALLİ İDARELER VE BELEDİYECİLİK 

1-Mahhali İdare ve Belediyelerle olan tüm sorunlarda danışmanlık yapmak 

2-Belediye İş ve işlemlerini Şirket ler adına yürütmek 

D)İHALE İŞLERİ

1-Şirketlerin EKAP ve Kamu İhale Kurumu İhale Dosyalarını hazırlamak İhale iş ve işlemlerinde danışmanlık yapmak 

  

Soru Sor

Güvenlik Kodu

SORU CEVAP (1)

  • HASAN PARLAK
    HASAN PARLAK
    18.06.2019 16:02

    Basit Usul Mükellefim İnternet üzerinden N11 ve Hepsi Burada Gibi Ünlü Firmalarda Ticari işlemler yürütmekteyim;E fatura mükellefi olabilirmiyim.

    • Osman Akoğlan
      Osman Akoğlan
      19 Haziran 2019 16:54

      YANIT:Basit usule tabi olan mükelleflerde (VUK md. 232’ye göre fatura
      düzenlemek zorundadır.
      E fatura, VUK Gn. Teb. No: 397 ve en son VUK Gn. Teb. No: 454’de
      düzenlenmiştir.
      E-faturaya ihtiyari olarak geçmek için GİB den izin almak gerekir.Mükellefiyet sınıfına göre E fatura kullanımı zorunlu veya ihtiyari başvuruları E fatura başvuru sırasında ortaya cıkabilmektedir GİB’başvurulmasını öneririz.

MAKALELER

Henüz makale eklenmemiş

FOTOĞRAF GALERİSİ (5)

VİDEOLAR

    Henüz video eklenmemiş

İLETİŞİM BİLGİLERİMİZ

SMMM OSMAN AKOĞLAN

HASANBEY MAHALLLE ŞEHİTÖMER HALİSDEMİR CADDE NO:43 KEÇİBORLU/ISPARTA

Keçiborlu / Isparta

Telefon: (0544) 228 04 72

İLETİŞİM FORMU

Muhasebeciler.com.tr - Lokasyona Göre Muhasebe Bürolarını Listeleyin © 2019